Вивчення фізики у старшій школі грунтується на врахуванні пізнавальних інтересів і намірів учнів щодо обрання подальшого життєвого шляху.

    На сучасному етапі джерел фактичної, довідкової та іншої інформації є надзвичайно багато, і вони є доступними, що істотно збільшує значення уміння шукати і знаходити, відбирати потрібну інформацію, отримувати її самостійно в результаті власних фізичних досліджень.

    Одним із сучасних методів активізації навчальної діяльності є метод проєктів. Впродовж останнього тижня ліцеїсти 11 - В класу активно працювали над проєктами з теми "Фотоефект. Застосування фотоефекту". 

    Ліцеїсти представили інформативні, дослідницькі актуальні проєкти з даної теми. Роботи одинадцятикласників були змістовними, лаконічними, органічно доповнювали інформацію один одного.

    Ліцеїсти з цікавістю слухали виступи однокласників про застосування фотоефекту в фотоапаратах, кіно, фотометрії. Цікаві проєкти були про принцип роботи та застосування сонячних панелей та сонячні електростанції


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Завершилися вступні випробовування.