Вирахувати траєкторію польоту снаряда та забезпечити потрапляння його у ціль без фізики неможливо. У шкільному курсі така тема називається "Рух тіла, кинутого під кутом до горизонту" . На війні знання фізики допомагають перемагати ворога, виробляти і створювати ефективну зброю. У мирний час фізика допомагає будувати споруди, електростанції, заводи, створювати обладнання і технологічні лінії, запускати штучні супутники і ракети у космос, налагоджувати зв'язок, діагностувати хвороби і лікувати людей. Без фізики й інших точних наук країна приречена перетворитися у відсталу країну. З фізикою, хімією, біологією ми можемо стати високотехнологічною, високорозвиненою країною. Тому й зібралися ми 29.09.2022 року на фізичному факультеті Львівського національного університету ім. Івана Франка, щоб обговорити шляхи розвитку фізики, способи зацікавлення дітей, методи, прийоми викладання, тощо.
Так на
місці відомої Мізинської стоянки, вік якої 30-25 тис. років знайдено вироби із
кісток, прикрашені геометричними орнаментами, зокрема браслети. Один із них
складається із п’яти смуг, прикрашених паралельними штрихами у вигляді ялинки.
Вивчення цього орнаменту наводить на думку, що у його творця існували ідеї:
кількості і рахунку (кількість штрихів на смугах однакова), симетрії,
вимірювання (відстань між штрихами і їх довжина однакові), кута і нахилу, перші
уявлення про геометричну форму (відрізок прямої, точка, квадрат, трикутник).
Популярні дописи з цього блогу
Вивчення фізики у старшій школі грунтується на врахуванні пізнавальних інтересів і намірів учнів щодо обрання подальшого життєвого шляху. На сучасному етапі джерел фактичної, довідкової та іншої інформації є надзвичайно багато, і вони є доступними, що істотно збільшує значення уміння шукати і знаходити, відбирати потрібну інформацію, отримувати її самостійно в результаті власних фізичних досліджень. Одним із сучасних методів активізації навчальної діяльності є метод проєктів. Впродовж останнього тижня ліцеїсти 11 - В класу активно працювали над проєктами з теми "Фотоефект. Застосування фотоефекту". Ліцеїсти представили інформативні, дослідницькі актуальні проєкти з даної теми. Роботи одинадцятикласників були змістовними, лаконічними, органічно доповнювали інформацію один одного. Ліцеїсти з цікавістю слухали виступи однокласників про застосування фотоефекту в фотоапаратах, кін...
8 лютого 2023 року фізичний факультет ЛНУ ім. І. Франка знову гостинно прийняв учасників щорічного конкурсу «Запроси фізику до себе…» у межах проєкту «STEM / STEAM навчання на уроках фізики». У конкурсі взяло участь 36 команд учнів 8-их класів закладів загальної середньої освіти. З них 30 команд у ІІІ турі другого етапу та 13 команд в очному третьому етапі (основному). Конкурс було підготовлено творчою групою вчителів фізики Львівщини (Вареницею Ліаною (СЗШ №41 м. Львова), Гавінським Степаном (КЗ ЛОР «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут»), Галько Іриною (Добротвірський ОЗЗСО I - III ст.), Коваль Галиною (ЛГ «Престиж», ЦПРПП м. Львова), Микитеєк Ольгою (СЗШ № 44 ім. Т. Г. Шевченка м. Львова), Нарушевич Іриною (СЗШ № 95 м. Львова), Павлів Іриною (ОЗ Судовишнянського НВК), Созанським Андрієм (СЗШ № 91 м. Львова), Шевцівим Василем (Ясенівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Бабюк Оксаною (СЗШ №33 м. Львова), Гой Наталею (СЗШ №36 м. Львова),...
Коментарі
Дописати коментар